Wednesday, December 23, 2009

Christmas is around the Corner Baring!

Uolss.. Christmas is around the corner.. yeyeyeye... (mcm aku sorang jer celebrate ni) Walaupun tak berapa nak happy sebab Krismas tahun ni adalah buat julung kalinya I tak celebrate dengan family. Kenapa? Sebab yang pertama, cuti takde, I kan baru start keja so takde la annual leave lagi apart from weekend jer. Then weekend pun I ada kelas gak. Uolsss, i dah start kelas. I dah jadi student balik. I further kat UTM Space, KL. So sesaper yang budak2 UTM Space, Course SAW, ada nota tu simpan2 la untuk I k. :P
Anyway, Christmas present i dapat dari Dedi-Cool and Mama-Mia is this slick BB. Im loving it!! Happy bangat ni. Macam tau2 jer diorg pilihan aku bukan Storm. Sekarang ni ley la online FB dari ofis. :)
Untuk Dedi-Cool I hadiahkan RayBan Aviator. Hensem lah Dedi...


Dan untuk Mama-Mia pulak voucher manjakan diri, Spa and Massage. Adoiyaii...

Perhatian ini bukan Mama i. Gambar nak over kan..

Anyway untuk hadek2... maaf la yer, akak lari budget.. larrriikk... ada la tu nanti. Tunggu sahaja bungkusannya.
Walaupun Christmas ni ada beberapa jemputan party, tapi sebab I tak penah menyambut di perantauan lagi so tak terasa sangat bahang joli2 itu. Maybe sebab dah tua2 ni, perasaan itu sudah semakin pudar. Serupa jer macam tak sambut just for the sake of cuti and macam weekend yang lain. But then, i will spend my whole Christmas Eve di church berhampiran. Joining carol singing all the Christmas songs. Jingle-ing!! Ho-Ho-Ho!!!

MERRY CHRISTMAS AND HAPPY HOLIDAY UOLS!!!

4 comments:

  1. merry christmast fren..ho ho ho ho ho

    ReplyDelete
  2. oh good for u!

    whats SWA?

    merry xmas :)

    ReplyDelete
  3. hi there, sudah tukar address not savagebeauty.blogspot.com/ anymore rather http://notthereader2.blogspot.com/

    happy hols!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete